Με το δεξί ξεκίνησε τη σεζόν ο Lewis Hamilton, καταφέρνοντας να πάρει την πρώτη νίκη για φέτος. Ο Πρωταθλητής δε δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να παραμείνει από την αρχή μέχρι το τέλος στην πρώτη θέση, ενώ η Mercedes σημείωσε φυσικά το «1-2», δείχνοντας ότι αυτή τη στιγμή η ανταγωνιστικότητά της είναι απλά ασυναγώνιστη.

Μαζί τους στο βάθρο ο Sebastian Vettel, με τη Ferrari να είναι πολύ ανταγωνιστική και σε ρυθμό αγώνα, και ο Felipe Massa περιορίστηκε στην 4η θέση, δίχως να μπορεί να κάνει περισσότερα. Ακολούθησαν οι Felipe Nasr, Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Marcus Ericsson, Carlos Sainz και Sergio Perez.

Ο μοναδικός οδηγός που τερμάτισε και δε βαθμολογήθηκε ήταν ο Jenson Button, καθώς τον αγώνα ξεκίνησαν 15 μονοθέσια και τελικώς είδαν την καρώ σημαία μόλις οι 11 από αυτά. Πάμε να δούμε αναλυτικά πώς κύλισε ο πρώτος αγώνες για το 2015:

Οι καιρικές συνθήκες ήταν εξαιρετικές, με τις θερμοκρασίες να είναι στους 18°C στον αέρα και 38°C στην άσφαλτο, και οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν: Hamilton, Rosberg, Massa, Vettel, Raikkonen, Ricciardo, Sainz, Grosjean, Maldonado και Nasr, καθώς ο Bottas δεν πήρε μέρος στον αγώνα, εξαιτίας πόνων που είχε στην πλάτη του. Επιπλέον, οι Magnussen και Kvyat δεν κατάφεραν να είναι στο grid, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ξεκινήσει με 15 αυτοκίνητα

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton διατηρήθηκε άνετα στην πρώτη θέση, ωστόσο ο Maldonado προκάλεσε την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, αφού έχασε τον έλεγχο της E23 στο πρώτο chicane, μετά από επαφή με τον Nasr, ενώ και η δεύτερη E23 εγκατάλειψε, καθώς ο Grosjean μπήκε στα box της ομάδας με μηχανικό πρόβλημα.

Οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν πριν φύγει το SC: Hamilton, Rosberg, Massa, Vettel, Sainz, Nasr, Ricciardo, Raikkonen, Verstappen και Hulkenberg, με τις δύο Ferrari να έχουν ακουμπήσει λίγο στην εκκίνηση, αμέσως μετά την πρώτη στροφή, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα ο Raikkonen να χάσει θέσεις.

Ο Hamilton μένει ξανά άνετα στην πρωτοπορία και τίποτα δεν άλλαξε στις υπόλοιπες θέσεις αν εξαιρέσουμε το προσπέρασμα του Nasr στον Sainz, όπως έκανε στη συνέχεια και ο Ricciardo, για την 6η θέση. Πιο πίσω o Button είχε ανέβει στην 12η θέση, όσο μπροστά ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους, μέχρι που τελικά ήρθε η απάντηση από τον Rosberg, ο οποίος τα πήγαινε καλά στην κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τη Mercedes.

Ο Γερμανός είχε μειώσει τη διαφορά από την κορυφή στα μόλις 1.2 δευτερόλεπτα στον 10ο γύρο, ενώ πιο πίσω, ο Raikkonen ασκούσε πίεση στον Ricciardo για την 6η θέση, ο οποίος δεν μπορούσε να κινηθεί όσο γρήγορα θα ήθελε, μιας και μπροστά του βρισκόταν ο αργότερος Nasr.

Ο 13ος Perez πίεζε τον Button, ο οποίος δεν ήθελε να δώσει τη θέση του. Οι δύο οδηγοί ακούμπησαν στη στροφή 3, κάτι που οδήγησε τον Perez σε τετ-α-κε. Ο Hamilton είχε φτάσει ξανά τη διαφορά στα 2.4 δευτερόλεπτα, στον 14ο γύρο και το μοναδικό ενδιαφέρον που υπήρχε εκείνη την ώρα ήταν η μάχη των Ricciardo και Raikkonen.

Ο οδηγός της Ferrari μπήκε τότε για το πρώτο του pit stop, το οποίο ήταν κακό, μετά από πρόβλημα στην τοποθέτηση του πίσω αριστερού ελαστικού. Ο Φινλανδός έπεσε στην 11η θέση, μπροστά από τον Button, έχοντας ξανά στην SF15-T τη μαλακή γόμα. Μπροστά, οι μικρές αυξομειώσεις συνεχιζόταν μεταξύ των δύο πρώτων, με τον Rosberg να λέει ότι ακούμπησε λίγο στον τοίχο της στροφής 11, αλλά δε φαίνεται να υπάρχει κάποια ζημιά.

Στον 20ο γύρο, οι πρώτοι 10 ήταν: Hamilton, (2.4)Rosberg, (12.3)Massa, (1.5)Vettel, (14.2)Nasr, (4.3)Ricciardo, (4.1)Sainz, (6.2)Vestappen, (2.1)Hulkenberg και (0.6)Ericsson. Στο τέλος του γύρου αυτού, ο Massa μπήκε για να βάλει τη μέση γόμα, επιστρέφοντας στην 6η θέση. Στα επόμενα δευτερόλεπτα, τη μέση γόμα τοποθέτησε στο μονοθέσιό του και ο Hulkenberg, που βγήκε 11ος στην πίστα, πίσω από τον Raikkonen.

Ο Massa έχανε χρόνο πίσω από τον Ricciardo, ο οποίος μπήκε για αλλαγή στον 24ο γύρο, για τη μέση γόμα, όπως ακριβώς έκανε ο Vettel στον επόμενο γύρο, μαζί με τον Sainz. Εν τω μεταξύ, ο Raikkonen είχε ανέβει στην 8η θέση, αφού προσπέρασε τον Ericsson, ενώ ο Vettel ήταν τελικά μπροστά από τον Massa.

Από τους δύο πρώτους, ο Hamilton είχε χτίσει μια διαφορά 4 δευτερολέπτων και μπήκε στον 25ο γύρο, για τη μέση φυσικά γόμα, όταν ο Sainz τελείωνε το δικό του, εξαιρετικά αργό pit stop. Ο Rosberg μπήκε στον επόμενο γύρο κι επέστρεψε 4.6 δευτερόλεπτα πίσω από τον team-mate του. Ο Raikkonen είχε ανέβει την 5η θέση μετά από το προσπέρασμα στον Verstappen, την ώρα που ο Button έκανε παράπονα για τα ελαστικά, τα οποία αντικατέστησε με μέση γόμα στον 28ο γύρο.

Ο Massa δε φαινόταν να μπορεί να πιέσει τον Vettel, μιας και η διαφορά τους ήταν στα 3.3 δευτερόλεπτα, στον 29ο γύρο, όσο ο Rosberg μείωνε ξανά τη διαφορά του από τον Hamilton, στα 2.8 δευτερόλεπτα, με τη διαφορά αυτή να είναι η μικρότερη που υπήρχε μεταξύ δύο οδηγών σ’ εκείνο το σημείο, αν εξαιρέσουμε τα 2 δευτερόλεπτα του 6ου Verstappen με τον 7ο Nasr.

Ο οδηγός της Toro Rosso έβαλε τη μέση γόμα στον 33ο γύρο, πέφτοντας στην 13η και τελευταία θέση. Ο μικρός ήταν άτυχος, καθώς είχε καπνό στο πίσω μέρος -πιθανώς από τον κινητήρα- κι εγκατέλειψε στον αμέσως επόμενο γύρο. Ο Sainz πίεζε τον Perez για την 10η θέση, ωστόσο ο Μεξικανός ήταν σκληρό καρύδι και δεν έδινε τη θέση του.

Μειωμένη ήταν η διαφορά και μεταξύ των Hamilton και Rosberg, στα 1.6 δευτερόλεπτα στον 38ο γύρο, όμως ο Πρωταθλητής απάντησε με ταχύτερο πέρασμα και ταυτόχρονα η Mercedes έλεγε στον Γερμανό ότι έπρεπε να κρατήσει καύσιμο για να επιτεθεί στο τέλος του αγώνα, όσο ο Ricciardo απειλούσε τον Nasr για την 6η θέση.

Στον 40ο γύρο, η 10άδα ήταν: Hamilton, (2.4)Rosberg, (20.5)Vettel, (3.5)Massa, (4.3)Raikkonen, (27.4)Nasr, (0.6)Ricciardo, (23.7)Hulkenberg, (13.2)Ericsson και (23.8)Sainz. Ο Perez μπήκε για δεύτερη φορά αμέσως μετά, για τη μαλακή γόμα, όπως έκανε και ο Raikkonen -ο Φινλανδός έβαλε τη μέση-, ενώ είχαμε ακούσει παράπονα από Rosberg για το αν μπορούν τα ελαστικά να κρατήσουν μέχρι το τέλος.

Αναπάντεχο τέλος στον αγώνα το Raikkonen δευτερόλεπτα μετά το pit stop. Το πρόβλημα; Ο πίσω αριστερά τροχός που δεν είχε τοποθετηθεί σωστά. Έτσι, έμειναν 11 μονοθέσια στην πίστα και ο Perez μόλις είχε προσπεράσει τον Button, διότι δεν ήθελε να είναι ο μοναδικός οδηγός που δεν πήρε βαθμό. Δεύτερο pit stop για τον Ericsson, όπως και λίγο αργότερα για τον Hulkenberg.

Στον 45ο γύρο, ο Hamilton ανέβασε και πάλι τη διαφορά πάνω από 2 δευτερόλεπτα, όσο ο Massa πλησίαζε ελαφρώς τον Vettel, ρίχνοντας τη διαφορά τους κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα. Οι δύο πρώτοι συνέχιζαν ν’ απέχουν κοντά στα 2 δευτερόλεπτα, όσο ο Button έλεγε πως είχε κάποια προβλήματα με το κιβώτιο στα κατεβάσματα.

Οι διαφορές ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα, η μόνη που μειώνονταν ήταν αυτή μεταξύ των Ericsson και Sainz, για την 8η θέση και το προσπέρασμα από τη Sauber δεν άργησε να έρθει. Η καρώ σημαία έπεσε δίχως τίποτα άλλο να συμβεί, με τον Hamilton να πανηγυρίζει την 34η νίκη στην καριέρα του.

Επόμενο Grand Prix στη Μαλαισία, στις 27-29 Μαρτίου. Ακολουθούν τ’ αποτελέσματα και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών.