Με λιγότερες από 100 ώρες να απομένουν πριν την επίσημη έναρξη του φετινού Σαλονιού στο Παρίσι, η Honda αποκάλυψε πριν λίγα λεπτά την ανανεωμένη έκδοση του πρωτότυπου Civic Type R Concept που θα φέρει στη Γαλλική πρωτεύουσα, δίνοντας παράλληλα και νέες τεχνικές λεπτομέρειες.

Όσον αφορά το στιλιστικό κομμάτι, όπως μπορείς να διαπιστώσεις και ο ίδιος, δεν υπάρχουν δραματικές αλλαγές με ότι είδαμε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο και εντοπίζονται στο νέο μπλε μεταλλικό χρώμα, με τα άσπρα και κόκκινα γραφικά. Έτσι, το Civic Type R διατηρεί το πολύ επιθετικό bodykit, με τους έντονα τονισμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα νέα sideskirts, τα φουσκωμένα φτερά, τη μεγάλη (σήμα κατατεθέν, πλέον) πίσω αεροτομή, τον “άγριο” διαχύτη, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και τις ζάντες ελαφρού κράματος μαύρου χρώματος.

Honda-Civic-Type-R-Concept3-700x465

Την ισχύ θα παρέχει ένας ολοκαίνουριος, δίλιτρος, τετρακύλινδρος turbo κινητήρας και, παρόλο που η ιαπωνική εταιρία δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα, θα αποδίδει “τουλάχιστον” 280 ίππους που θα συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον κόφτη στροφών να βρίσκεται στις 7.000 σ.α.λ.

Το concept πιστεύεται ότι βρίσκεται πολύ κοντά στη τελική μορφή παραγωγής του, έχοντας εξελιχθεί οδηγικά και μηχανολογικά ειδικά για τα ευρωπαϊκά γούστα και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρία στο Swindon της Αγγλίας. Η κυκλοφορία του να αναμένεται μέσα στο 2015 και η Honda δηλώνει ότι θα προσφέρει επιδόσεις που δεν έχουμε ξαναδεί από κανένα άλλο προηγούμενο Type R, συμπεριλαμβανομένου των Integra, Accord, ακόμα και του NSX.

Honda-Civic-Type-R-Concept4-700x426

Ο Suehiro Hasshi, project leader για το Civic Type R στο R & D τμήμα της Honda σχολίασε:

Η Honda έχει τέσσερα Type R μοντέλα, το Civic, το Integra, το Accord και το NSX. Ο κινητήρας σε αυτό το νέο Honda Civic Type R δεν συγκρίνεται με κανένα σε ότι έχει να κάνει με την αγνή δύναμη, τη ροπής και απόκρισή του.
Honda-Civic-Type-R-Concept6-700x466

Πηγαίνοντας αντίθετα στο ρεύμα και της επιλογής ενός ημι-αυτόματου διπλού συμπλέκτη κιβωτίο, όπως και οι περισσότερες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Honda επέλεξε να συνδέσει το υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα με ένα “παραδοσιακό” εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ώστε να “μεγιστοποιήσει την οδηγική απόλαυση“, που αν αναλογιστούμε τα εξαιρετικά κιβώτια του παρελθόντος, δε μπορώ να τους κατηγορήσω για την συγκεκριμένη επιμονή τους, ίσα ίσα το επικροτώ, με τον Hasshi να εξηγεί:

Το μηχανικό κιβώτιο επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν την ταχύτητα που θέλουν, για παράδειγμα, να κατεβάσουν από το πέμπτη με τρίτες όταν πλησιάζουν μια στροφή. Το concept του νέου Civic Type R είναι το αυτοκίνητο να αποτελεί πλήρως οδηγοκεντρικό, έτσι αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή.

Honda-Civic-Type-R-Concept2-700x467
Η Honda θα προσθέσει ένα νέο κουμπί “+R” για το Civic Type R. Θα βρίσκεται στο πλάι του τιμονιού, και θα αλλάζει διάφορες παραμέτρους, όπως λέγεται η απόκριση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και του νέου Adaptive Damper System τεσσάρων σημείων, με τον ιάπωνα τεχνικό να προσθέτει:

Στη βασική λειτουργία, το Civic Type R είναι εξαιρετικά ευέλικτο, ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο με μια απολαυστική και ομαλή επιτάχυνση. Το κουμπί “+R” αναδεικνύει ένα πιο δυναμικό και αθλητικό αυτοκίνητο για τον οδηγό, που θα ανεβάζει τους σφυγμούς Η διαφορά στο χαρακτήρα είναι τεράστια. Η λειτουργία “+R” είναι ακραία, και το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για χρήση σε πίστα και θα εκτιμηθεί από τον πραγματικά ενθουσιώδη σπορ οδηγό.

Honda-Civic-Type-R-Concept7-700x466Τέλος, ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό που θα έχει το Type R είναι ο “άξονας διεύθυνσης”, ένα μηχανικό σύστημα που προστίθεται στην εμπρός ανάρτηση, και περιλαμβάνει δύο υποστηρικτικούς “κινητήριους μοχλούς” για να ελαχιστοποιηθεί η ροπή διεύθυνσης (torque steer) σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης.

Honda-Civic-Type-R-Concept8

Πηγή: autoblog.gr