
Κύριες Αρμοδιότητες:
• Παρακολούθηση και διεκπεραίωση όλων των διεργασιών εμπορικής διαχείρισης της εταιρίας (τιμολόγηση και έκδοση παραστατικών, καρτέλες πελατών, παραλαβές εμπορευμάτων, αποστολές εμπορευμάτων, καταχωρήσεις παραστατικών)
• Συνεχής έλεγχος και παρακολούθηση κυκλώματος αποθήκης
• Συντονισμός φορτώσεων σε συνεργασία με το τμήμα αποθήκης
• Επικοινωνία με πελάτες εξωτερικού και εσωτερικού για ζητήματα που αφορούν τις φορτώσεις
• Επίβλεψη των συναλλαγών και των παραστατικών φόρτωσης με μεταφορικές εταιρίες
• Διαχείριση – αρχειοθέτηση τιμολογίων
• Συνεργασία με διάφορα τμήματα της εταιρίας για την παρακολούθηση των εργασιών
• Καθορισμός αποστολής εμπορευμάτων, παρακολούθηση φορτίων, έλεγχος containers
Απαιτήσεις του ρόλου:
• Απόφοιτος ΤΕΙ / ΑΕΙ οικονομικών ή λογιστικής
• Εμπειρία τουλάχιστον 3-4 ετών σε αντίστοιχη θέση
• Πολύ καλή γνώση προγραμμάτων ERP εμπορικής διαχείρισης
• Άριστη γνώση αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ, MS Office
• Εξοικείωση και καλή χρήση των νέων τεχνολογιών
• Επιθυμητή η γνώση Galaxy ERP
Οι παροχές που συνοδεύουν τη θέση:
• Ανταγωνιστικός μισθός
• Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης λόγω δυναμικής ανάπτυξης της επιχείρησης
Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις στην έδρα της εταιρείας. Αιτήσεις-βιογραφικά σημειώματα αποστέλλονται επίσης στο email hr@almifoods.gr .
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 23330 27800
Κωδ. Αγγελίας : ΠΩΛΗΣΕΙΣ_202301
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο
(function(d, s, id){var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];if (d.getElementById(id)) return;js = d.createElement(s); js.id = id;js.src = “//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.0”;fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
//