Ξεκίνησαν οι πωλήσεις της νέας Porsche Boxster. Η ολοκαίνουργια Boxster θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις στην Ελλάδα. Η έκδοση S με τον 3.5lt κινητήρα κοστίζει 104.100€, ενώ η μικρότερη με τον 2.7lt, 86.000€.

Πιο συγκεκριμένα ο εξακύλινδρος 2,7 lt που κινητήρας, που αντικαθιστά τον 2,9 lt, παρά τη μικρότερη χωρητικότητα, αποδίδει 10 ίππους παραπάνω (συνολικά 265 PS). Τα πρώτα 100km/h επιτάχυνσης καλύπτονται σε 5,7 sec, ενώ η μέση κατανάλωση είναι στα μόλις 7,7 lt/100 km.

Η Boxster S διαθέτει τον κινητήρα των 3,4 lt, ο οποίος ωστόσο αποδίδει 315 PS, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 5,0 sec και η κατανάλωση να είναι στα 8,0 lt/100 km.

Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται στο βασικό εξοπλισμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το 7τάχυτο PKD διπλού συμπλέκτη.

Σχεδιαστικά η νέα Boxster έχει πιο «επίπεδη» σιλουέτα, με στοιχεία που παραπέμπουν στο πρωτότυπο 918 Spyder. Ακόμη και η οροφή της νέας Boxster είναι διαφορετική και πλέον ανοιγοκλείνει 100% αυτόματα κι αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών.

Κάτω από το καπό τοποθετείται πλέον ένα εξακύλινδρο σύνολο 2,7 lt που αντικαθιστά τον κινητήρα 2,9 lt. Παρά τη μικρότερη χωρητικότητα, το νέο μοτέρ αποδίδει 10 ίππους παραπάνω (συνολικά 265 PS) και χαρίζει καλύτερες επιδόσεις (0-100 km/h σε 5,7 sec) και χαμηλότερη κατανάλωση (7,7 lt/100 km).

Η Boxster S διατηρεί τον ίδιο κινητήρα 3,4 lt, ο οποίος ωστόσο αποδίδει πλέον πέντε ίππους παραπάνω (συνολικά 315 PS) κι έχει επίσης βελτιωμένες επιδόσεις (0-100 km/h σε 5,0 sec) και πιο χαμηλή κατανάλωση (8,0 lt/100 km). Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται στο βασικό εξοπλισμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το 7τάχυτο PKD διπλού συμπλέκτη.

Και οι δύο συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το 7-τάχυτο PDK. H Boxster με το PDK κιβώτιο καταναλώνει 7.7 λίτρα/100 χλμ με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S καταναλώνει 8.0 λίτρα/100 χλμ και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.0 δευτερόλεπτα.

Η τρίτη γενιά του διθέσιου κεντρομήχανου γερμανικού roadster έχει κωδική ονομασία 981 και φορά νέο σασί με ελαφρύτερο σώμα, με τους κινητήρες του να είναι κατά 15% πιο αποδοτικοί. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νέα Boxster διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερο μετατρόχιο και πατά πάνω σε μεγαλύτερους τροχούς. Σε συνδυασμό με τον κεντρομήχανο τοποθετημένο κινητήρα, το αυτοκίνητο διαθέτει καλύτερη οδική συμπεριφορά από την δεύτερη γενιά.

Η νέα Boxster διαθέτει νέα ηλεκτρομηχανική κρεμαργιέρα, πλήρως ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή, μια κεντρική κονσόλα εμπνευσμένη από την Carrera GT ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το πακέτο Sport Chrono Package, σπορ αναρτήσεις και το σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring) me μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Πηγή: skai.gr