Πριν λίγες μέρες, λάβαμε ένα μήνυμα από αναγνώστη μας, που μας μετέφερε τις εντυπώσεις – παράπονά του από γνωστό και πολυσυζητημένο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος της Βέροιας. Στην επιστολή του έκανε λόγο για ελλιπέστατο σέρβις και τιμοκατάλογο με ασάφειες και γενικά οι εντυπώσεις του ήταν κάκιστες.

Προφανώς και δεν θα κατονομάσουμε το εν λόγω κατάστημα, αλλά, με κάθε ειλικρινή διάθεση, θα προτείναμε στους αγαπητούς επιχειρηματίες – μέρες δύσκολες που είναι – να “ποντάρουν” στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους προς τους κατοίκους και επισκέπτες της Βέροιας, ώστε να δημιουργήσουμε θετική εικόνα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχουμε ως πόλη.
Βέβαια, γνωρίζουμε πως η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αποτελούν “καύχημα” της πόλης και φυσικά σε κάθε επιχείρηση υπάρχουν οι “κακές στιγμές”. Αρκεί να μην γίνονται… συνήθειο.
Inveria.gr – Βέροια, Νάουσα, Αλεξάνδρεια, Ημαθία: Νέα, ειδήσεις, σχόλια, σατιρισμός, ανάδειξη θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία της Βέροιας και της Ημαθίας γενικότερα