Πρόσφατα κάποιος φίλος μου είπε: «Πως γίνεται μια ιδιωτική πρωτοβουλία να μαζεύει χιλιάδες κόσμου στη Βέροια, από όλη την Ημαθία και γύρω νομούς, και οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης κάθε χρόνο φτάνουν στο “και πέντε” για να βγάλουν πρόγραμμα;».

Προσπάθησα να απαντήσω διπλωματικά: «Πως, γίνονται πράγματα και μάλιστα διαβάζω σε διάφορα σχόλια στο facebook ότι θα γίνουν κι άλλα». 

Η απάντησή του ήταν αποστομωτική, για εμένα τουλάχιστον: «Δηλαδή, θα ανακοινώσουν λίγες μέρες πριν ότι θα κάνουν εκδηλώσεις, για να πάνε σε αυτές οι Βεροιώτες, μόνο και μόνο και μόνο για λέμε ότι κάνουμε κάτι. Που είναι όμως το “στίγμα” μας για να προσελκύσουμε κόσμο εκτός νομού, όπως κάνει η ιδιωτική πρωτοβουλία της Ευχούπολης;». 

Με προβλημάτισε, δεν το κρύβω. Καλές οι εκδηλώσεις για τον ντόπιο πληθυσμό, αλλά αν υπήρχε σοβαρός προγραμματισμός και γενικότερα αν υπήρχαν οι κατάλληλοι άνθρωποι στα κατάλληλα πόστα, με τις χιλιάδες ευρώ που ξοδεύουμε από προγραμματισμούς στο πόδι κάθε χρόνο, θα είχαμε δημιουργήσει ένα brand name για τις εκδηλώσεις της Βέροιας. 

Αλλά τι να λέμε, όταν για πρώτη φορά εδέησαν Δήμος και Π.Ε. Ημαθίας να συνυπάρξουν σε μία εκδήλωση (για το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου). Για ποιον σχεδιασμό και μακροχρόνιο προγραμματισμό να μιλάμε. Από το «καράβι στην Εληά» μέχρι τις «Γιορτές Σοκολάτας» που ξεκίνησαν και… έλιωσαν, μια προχειρότητα δρόμος. 

Ας ελπίσουμε στα επόμενα 10 χρόνια να αλλάξει κάτι. Αρκεί να μην μουτρώσουν μεταξύ τους πάλι οι προύχοντες του τόπου…

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και…  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!

Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 

επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο

(function(d, s, id){var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];if (d.getElementById(id)) return;js = d.createElement(s); js.id = id;js.src = “//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.0”;fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
//

Πηγή