Έχεις μια μικρή επιχείρηση και θέλεις να την δεις να
«μεγαλώνει»; Αποζητάς τρόπους να αυξηθεί η ζήτηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας
σου, να μεταφερθείς σε μεγαλύτερο επαγγελματικό χώρο και να προσλάβεις
περισσότερα άτομα; Αντί, όμως, να συμβαίνουν όλα αυτά, παρατηρείς μια
στασιμότητα;
 

Τα πρώτα βήματα μιας επιχείρησης είναι πάντα δύσκολα και
είναι λογικό να αισθάνεσαι ότι μπορεί να μείνεις κολλημένος σε αυτά τα πρώτα
στάδια αν δεν καταφέρεις να εδραιωθείς και να χτίσεις ένα όνομα στην
αγορά. 
 

Πιο κάτω θα βρεις 3 απλά βήματα, για να φτάσει το όνομα της
μικρής σου επιχείρησης σε περισσότερα αυτιά και να την δεις σταδιακά να
μετατρέπεται σε μεσαία και ύστερα σε μεγάλη.
 

1.                   
Κόψε τα περιττά έξοδα 

Εννοείται ότι τα έξοδα μιας επιχείρησης – όσο μικρή και αν
είναι – είναι πολλά. Ακόμα και αν κανένας πελάτης δεν μπει στο μαγαζί σου μία
ημέρα, ένας υπάλληλος πρέπει να ανοίξει το μαγαζί, να ανάψει όλα τα φώτα και να
βάλει όλες τις συσκευές στην πρίζα. Ακριβώς επειδή όλα τα έξοδα είναι
απαραίτητα, φρόντισε να αξιοποιείς τις προσφορές και να βρίσκεις τις πιο
συμφέρουσες τιμές για τους λογαριασμούς σου. Για παράδειγμα, γνωρίζεις σε τι
τιμές πουλούν άλλοι έμποροι και προμηθευτές τα ίδια προϊόντα που αγοράζεις εσύ;
Ξέρεις για το νέο πρόγραμμα ηλεκτρικού ρεύματος για επιχειρήσεις,
Watt
and Volt Zero
; Πάντα να κάνεις έρευνα αγοράς πριν αγοράσεις
κάτι και να είσαι ενήμερος για οποιαδήποτε καλή προσφορά κυκλοφορεί. 

2.                   
Μάθε από τους ειδικούς 

Όταν ιδρύεις μια επιχείρηση, καλείσαι να πάρεις αποφάσεις ή
να διαχειριστείς καταστάσεις για τις οποίες δεν γνωρίζεις και δεν είσαι
προετοιμασμένος. Δεν είναι κακό να παραδεχτείς ότι δεν ξέρεις κάποια πράγματα.
Το κακό είναι αν βλέπεις ότι υπάρχουν τομείς στην διοίκηση της επιχείρησης που
υστερείς αλλά δεν κάνεις τίποτα για να βελτιωθείς. Παρακολουθώντας την πορεία
επιτυχημένων επιχειρηματιών, διαβάζοντας βιβλία σχετικά με την διοίκηση και την
ηγετικότητα και έχοντας στο πλευρό σου έναν σύμβουλο ανάπτυξης επιχειρήσεων θα
μπορέσεις να εντοπίσεις τα λάθη σου, να μάθεις αποτελεσματικές μεθόδους που
αξίζει να εφαρμόζεις και θα δεις ολόκληρη την επιχείρηση να προοδεύει και να
εξελίσσεται.
 

3.                   
 Το ίντερνετ είναι το παρόν και το μέλλον 

Το ίντερνετ είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της
πλειοψηφίας των ανθρώπων πάνω στον πλανήτη. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί είναι οι
πιθανοί πελάτες που βρίσκονται ένα μόνο κλικ μακριά από το να ανακαλύψουν την
επιχείρησή σου. Δεν είναι τυχαίο που κάθε είδους και κάθε μεγέθους εταιρεία
έχει τουλάχιστον μία ιστοσελίδα και προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι
ακριβώς, γιατί έχουν αντιληφθεί την μεγάλη έκθεση που κερδίσει η εταιρεία τους
χάρη στην ενεργή της παρουσία τους στο διαδίκτυο. Για αυτό, λοιπόν, και εσύ
αξίζει να ακολουθήσεις το παράδειγμά τους. Αν δεν έχεις επενδύσει ήδη στην
κατασκευή ιστοσελίδας και στην διαχείριση social media από τη Lithos
Digital
, τότε χάνεις μια μεγάλη ευκαιρία να διευρύνεις το
πελατολόγιό σου. Ένας έμπειρος μαρκετίστας μπορεί να δημιουργήσει μια ελκυστική
ψηφιακή εικόνα της επιχείρησής σου, κάνοντας εύκολη την διαδικασία ο κάθε
ιντερνετικός χρήσης να ανακαλύψει την εταιρεία σου, να θελήσει να μάθει για
αυτή και να την στηρίξει.
 

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και…  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!

(function(d, s, id){var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];if (d.getElementById(id)) return;js = d.createElement(s); js.id = id;js.src = “//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.0”;fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
//

Πηγή