Την Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021 θα πραγματοποιηθεί ακόμη μία “υβριδική” συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, στην οποία οι συμμετέχοντες δημοτικοί σύμβουλοι δύνανται να παραστούν δια ζώσης ή απομακρυσμένα (με τηλεδιάσκεψη). 

Το όλο εγχείρημα, που στην πρώτη του εφαρμογή ξεκίνησε με πολλά προβλήματα (στις 25 Οκτωβρίου) και στην δεύτερη υπήρξε σαφής βελτίωση με λιγότερα προβλήματα (στις 15 Νοεμβρίου), δεν έχει να κάνει μόνο με την συμμετοχή των δημοτικών συμβούλων, αλλά και με την βιντεοσκόπηση και αναμετάδοση της συνεδρίασης μέσω του καναλιού του Δήμου Βέροιας στο youtube. 

Το έργο της βιντεοσκόπησης ανατέθηκε με απευθείας ανάθεση στην εταιρία «Αντώνης Χατζηδημητρίου, TV Link». Η απευθείας ανάθεση υπογράφτηκε από τον αντιδήμαρχο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας Δ. Βέροιας Καλλίστρατο Γρηγοριάδη και η ημερομηνία υπογραφής είναι στις 30 Νοεμβρίου 2021 (δείτε την σχετική ανάρτηση στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ). Για τις δυο πρώτες συνεδριάσεις που βιντεοσκοπήθηκαν δεν εντοπίσαμε σχετική ανάθεση. 

Το ποσό της απευθείας ανάθεσης για την βιντεοσκόπηση των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας είναι 6.944,00 € (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%) και βαραίνει τον προϋπολογισμό του 2021, σύμφωνα με την απόφαση. 

Χρήσιμες ημερομηνίες:

Στις 25 Οκτωβρίου και 15 Νοεμβρίου 2021 έγιναν συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας με την βιντεοσκόπηση – μετάδοση να γίνεται στο κανάλι του Δ. Βέροιας στο youtube

Στις 17 Νοεμβρίου 2021 έγινε τεχνική έκθεση με θέμα «Υπηρεσία βιντεοσκόπησης συνεδριάσεων
Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βέροιας» την οποία συνέταξε το Τμήμα Τεχνολογιών
Πληροφορικής & Επικοινωνιών.

Στις 22 Νοεμβρίου 2021 έγινε η σχετική δέσμευση από τον προϋπολογισμό του Δήμου (ύψους 7.000 ευρώ). 

Στις 23 Νοεμβρίου 2021 ο Δήμος ζήτησε προσφορά από την εταιρία «Αντώνης Χατζηδημητρίου, TV Link, Υπηρεσίες παραγωγής φωτοτυπιών και φωτοαντιγραφικών.

Στις 24 Νοεμβρίου 2021 η εν λόγω εταιρία έστειλε την προσφορά της. 

Στις 30 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 23.42 αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ η απόφαση του αντιδημάρχου για την απευθείας ανάθεση. 

Δείτε το δισέλιδο της απόφασης:

 

Από τα παραπάνω στοιχεία μας δημιουργήθηκαν ειλικρινείς απορίες, μερικές εκ των οποίων είναι:

α) Γιατί έγινε απευθείας ανάθεση και όχι διαγωνισμός; 

β) Γιατί έγινε η απευθείας ανάθεση στην συγκεκριμένη εταιρία;

γ) Εφόσον η ανάθεση έγινε στις 30 Νοεμβρίου, οι δύο προηγούμενες βιντεοσκοπήσεις ήταν χωρίς ανάθεση έργου;

δ) Πόσες βιντεοσκοπήσεις συνεδριάσεων προβλέπει η ανάθεση των – σχεδόν – 7.000 ευρώ; Είναι μόνο για το 2021, άρα 1 επίσημη και 2 ανεπίσημες (αφού βαραίνει τον προϋπολογισμό του 2021) ή θα πάει και το 2022;

ε) Στην ανάθεση αναφέρονται μόνο οι υπηρεσίες βιντεοσκόπησης. Οι υπηρεσίες για την ζεύξη της δια ζώσης συνεδρίασης με τους εξ αποστάσεως και το livestream στο κανάλι του Δήμου στο youtube παρέχονται δωρεάν; 

στ) Αν εκλείψουν οι λόγοι της εξ αποστάσεως συμμετοχής μελών του Δ.Σ. Βέροιας, θα συνεχίσει η παροχή υπηρεσιών βιντεοσκόπησης; 

Σημείωση: Τα ερωτήματα απευθύνονται προς την Δημοτική Αρχή και προφανώς όχι στην εταιρία, η οποία πολύ καλά έκανε και ανταποκρίθηκε στο αίτημα για να παρέχει τις υπηρεσίες της. Θεωρούμε βέβαιο, γνωρίζοντας τον επαγγελματισμό της, ότι θα ανταποκριθεί άρτια στο έργο που ανέλαβε.

Νίκος Βουδούρης

 

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και…  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!

//

Πηγή