Συνεχίζοντας το πρόγραμμα ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό η Α’ τάξη Δημοτικού των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων Βέροιας και το Νηπιαγωγείο εργάστηκαν μαζί σε μία ακόμη συνδιδασκαλία που όμως είχε ιδιαίτερο χαρακτήρα καθώς ήταν αφιερωμένη στη γιορτή της μητέρας.

Οι εκπαιδευτικοί Σταυριανίδου Μαρία και Ποτουρίδου Γεωργία οργάνωσαν μια δραστηριότητα με κεντρικό θέμα τη “μάνα” εντάσσοντας πολλά αντικείμενα/ μαθήματα σε αυτή. Φυσικά όλα ξεκίνησαν με την πιο τρυφερή συζήτηση με θέμα την «μανούλα» και τον αιώνιο, μοναδικό και ξεχωριστό δεσμό που δημιουργείται κάθε φορά που έρχεται στον κόσμο ένα παιδί.

DSCN4037

Στη συνέχεια, η δασκάλα της Α’ Δημοτικού διάβασε το ποίημα «Η γιορτή της μάνας» και προέτρεψε τα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Η νηπιαγωγός έγραψε σε κόκκινο χαρτί τις λέξεις «ΜΗΤΕΡΑ», «ΜΑΜΑ», «ΜΑΝΟΥΛΑ», έκοψε τα γράμματα από κάθε μία λέξη, τις συναρμολόγησε στον πίνακα και τα παιδιά βρήκαν το αρχικό και το τελικό γράμμα της κάθε μιας και στο τέλος τις διάβασαν όλοι μαζί εξασκώντας δεξιότητες από το μάθημα της Γλώσσας. Στη συνέχεια, πρωτάκια και νηπιάκια βρήκαν ποια είναι η πιο μεγάλη και η πιο μικρή λέξη, μέτρησαν τα γράμματά τους και στο τέλος βρήκαν το άθροισμά τους συνδέοντας και το μάθημα των Μαθηματικών με τη δραστηριότητα. Έπειτα, άκουσαν «το τραγούδι της μάνας» (Μουσική) και ζωγράφισαν σε ένα φύλλο χαρτί ότι τους εντυπωσίασε από το τραγούδι (Εικαστικά). Οι δράσεις στην τάξη ολοκληρώθηκαν, γράφοντας αφιερώσεις για τη μητέρα τους.

DSCN4042

Επόμενη ευχάριστη δράση; Βγήκαν από την αίθουσα και γυμνάστηκαν όλοι μαζί παρέα με τον γυμναστή Απόστολο Καραμούσα. Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού μαζί με τον γυμναστή έπαιξαν το παιχνίδι «Βρες το σωστό στεφάνι» στην αυλή του Δημοτικού. Ο γυμναστής τοποθέτησε στο χώρο 3 στεφάνια. Μέσα στο πρώτο έβαλε τα χαρτονάκια με τη λέξη « ΜΑΜΑ», στο δεύτερο τα χαρτονάκια με τη λέξη «ΜΗΤΕΡΑ» και στο τρίτο τα χαρτονάκια με τη λέξη «ΜΑΝΟΥΛΑ». Με το ρυθμό του ταμπουρίνου τα παιδιά έτρεχαν ελεύθερα στο χώρο και όταν σταματούσε, η νηπιαγωγός έλεγε μία από τις τρεις λέξεις και τα παιδιά έπρεπε να μπουν στο στεφάνι που την περιείχε. Όποιος έμπαινε σε λάθος στεφάνι, έχανε μια και έπρεπε να συνδυάσει ταχύτητα, αντίληψη και προσοχή! Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε μέσα σε φωνές και γέλια όλα τα παιδιά ευχαριστημένα μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους!

Οι εκπαιδευτικοί απόλαυσαν με τη σειρά τους τη διαθεματική δραστηριότητα και τόνισαν για ακόμη μία φορά πόσο σημαντικό είναι να συνδυάζεται η μάθηση σε πολλά και διαφορετικά αντικείμενα/ πεδία για το μονιμότερο και πιο ζωντανό αποτέλεσμα!