Η ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας του Ράλι Μεξικού βρήκε στην κορυφή τον Σεμπαστιάν Οζιέ, ο οποίος όχι απλά προσπέρασε τον Μαντς Όστμπεργκ, αλλά απέκτησε σαφές προβάδισμα για τη δεύτερη νίκη της σεζόν.

Οι χωμάτινες διαδρομές δεν εμπόδισαν τον παγκόσμιο πρωταθλητή να τα δώσει όλα, κατά κύριο λόγο στη μεγάλη Ειδική Διαδρομή των 44 χιλιομέτρων και να αποκτήσει διαφορά 13,7 δευτερολέπτων, την οποία σταδιακά αύξησε στα 26,1.

Ο Μαντς Όστμπεργκ, από την πλευρά του, με οδηγό την καλή παράδοση επί μεξικανικού εδάφους δεν έκανε λάθη, ωστόσο δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να ακολουθήσει τον ξέφρενο ρυθμό του Σεμπαστιάν Οζιέ.

Αδιαφιλονίκητο φαβορί για την τελευταία θέση του βάθρου είναι ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος έχει αποκτήσει διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του και θα επιδιώξει να προσπεράσει τον Νορβηγό.

Πρόωρα ολοκληρώθηκε το Ράλι για τον Μίκο Χίρβονεν, καθώς τα ηλεκτρικά του Ford Fiesta του παρουσίασαν πρόβλημα κατά τη διάρκεια της 8ης Ειδικής Διαδρομής (σ.σ. εκείνη τη στιγμή ήταν τρίτο) και υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει.

Ο οδηγός, πάντως, που επρόκειτο να επωφεληθεί από την αποχώρηση του Φινλανδού (Κρις Μικ) είχε την ίδια μοίρα εξαιτίας σπασμένης ανάρτησης στο DS3.

 

 

Η κατάταξη (μετά την SS12)

1. Σ. Οζιέ, Volkswagen 2:04.09

2. Μ. Όστμπεργκ, Citroen +41.2s

3. Γ. Λάτβαλα, Volkswagen +47s

4. Έ. Έβανς, M-Sport +3.09m

5. T. Νοβίλ, Huyndai +3.12m

6. Μ. Πρόκοπ, Ford +4.28m

7. M. Γκέρα, M-Sport +6.08m

8. Κ. Άτκινσον, Huyndai +7.31m

9. Γ. Προτάσοβ, Ford +9.12m

10. Ρ. Κούμπιτσα, M-Sport +12.23m

Πηγή: contra.gr