Νέα μόδα και αυτή. Πλήθος διαφημίσεων με σεξιστικά υπονοούμενα έχουν ξετρυπώσει από το ντουλάπι των ιδεών των διαφημιστών. Στην εποχή της κρίσης, όταν όλα αποτύχουν αυτό που θα φέρει πωλήσεις είναι ένα σουτιέν και μερικές ημίγυμνες γυναίκες που υπονοούν ότι θα επιδοθούν σε όργια αρκεί να πέσει η τιμή..; Να αγοράσεις από το γκομενάκι γιατί αλλιώς δεν θα είσαι in, οι τιμές πέφτουν γιατί τα γκομενάκια “κανονίζουν” την κατάσταση, να πάρεις αυτό το άρωμα γιατί θα σε γουστάρουν όλες…
Η τηλεόραση κατάντησε από μόνη της πολύ χαμηλά με το μεγάλο μέρος του προγράμματος να καλύπτεται από εκπομπές μαγειρικής (άλλο μεγάλο θέμα και αυτό) και σαπουνόπερες made in Turkey / Brasil. Μάλλον οι ειδικοί αποφάσισαν να φέρουν στα ίδια επίπεδα και την αισθητική των διαφημίσεων.
Χιούμορ θα πουν πολλοί και άλλοι τόσοι θα συμφωνήσουν. Ναι αλλά, με την ίδια λογική μπορούμε να βαφτίζουμε τα πάντα χιούμορ και να βρισκόμαστε πάντα στην γραμμή μεταξύ αστείου – σοβαρού, (αστείου – σεξιστικού καλύτερα) αφήνοντας τις γνώμες διχασμένες. Ίσως να είναι αυτός ο σκοπός,,, δεν το γνωρίζω.
Προσέξατε ότι ειδικά στις οικιακές συσκευές πλέον δεν αναφέρουν χαρακτηριστικά; Δεν με απασχολεί τι νούμερο σουτιέν φοράει η κοπελιά στην διαφήμιση ή πόσο μεγάλο στήθος έχει ή ακόμα τι χρώμα βρακί φοράει, απεναντίας με ενδιαφέρει τη ενεργειακής κλάσης είναι το πλυντήριο που ενδιαφέρομαι να αγοράσω, πόσα χρόνια εγγύηση θα έχει το ψυγείο, αν η τηλεόραση είναι με δέκτη mpg4 και πάει λέγοντας…