Η εξέλιξη του διαδικτύου μας δίνει την δυνατότητα να διαφημίσουμε την εταιρία μας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας πολύ οικονομικά και κυρίως πολύ αποτελεσματικά.

Έτσι ενώ παλιότερα τα μέσα που μπορούσαμε να επιλέξουμε για διαφήμιση ήταν η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και οι εφημερίδες, γεγονός αποτρεπτικό λόγω κόστους για μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, τώρα έχουν όλοι την δυνατότητα να διαφημιστούν στο Internet ανάλογα με το διαθέσιμο budget, ακόμα και αν αυτό είναι πολύ μικρό.

Σε αυτό το άρθρο θα αναπτύξουμε κάποιους τρόπους προβολής με την χρήση του Διαδικτύου και του Διαδικτυακού Marketing:

  1. Δημιουργήστε ένα καλό site. Καλό site είναι ένα site το οποίο είναι φιλικό προς τον χρήστη (πλοηγείται εύκολα και βρίσκει εύκολα ότι αναζητά), είναι αισθητικά ωραίο αλλά το σπουδαιότερο είναι να έχει κατασκευαστεί το site σωστά ώστε να είναι φιλικό στις μηχανές αναζήτησης.
  2. Διαφημιστείτε στο Facebook. Η ερώτηση «Γιατί να έχω επαγγελματική σελίδα στο Facebook;» έχει μία και μόνο απάντηση: “Γιατί εκεί βρίσκονται 4 εκατομμύρια Ελλήνων καταναλωτών και 1 δισεκατομμύριο καταναλωτών από όλο τον κόσμο!!». Αφού λοιπόν φτιάξετε μία σωστή επαγγελματική σελίδα, χρησιμοποιείστε τις διαφημίσεις στο Facebook, οι οποίες είναι πολύ οικονομικές αλλά και πολύ στοχευμένες για να επικοινωνήσετε την εταιρία σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Συστήνονται και άλλα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για επαγγελματική προβολή όπως το Linkedin, το Twitter και το Foursquare.
  3. Κάντε Search Engine Optimization. Τα αποτελέσματα των ερευνών είναι χαρακτηριστικά. Το 80% των χρηστών κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Το 70% των χρηστών, κλικάρει στα οργανικά αποτελέσματα (όχι στις πληρωμένες διαφημίσεις),το 75% των χρηστών δεν πάει ποτέ στην δεύτερη σελίδα της Google. Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι αν έχετε ένα site ή e-shop πρέπει να αυτό να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης αλλιώς είναι σαν να μην το έχετε. Το SEO λοιπόν είναι οι εργασίες που κάνουμε ώστε το site ή το e-shop μας να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης και είναι ξεκάθαρα η καλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε για την επιχείρησή σας.
  4. Διαφήμιση στην Google ή αλλιώς Google ads. Όπως και στο SEO, επιλέγουμε σε ποιες φράσεις κλειδιά που πληκτρολογεί ο χρήστης στην μηχανή αναζήτηση θέλουμε να εμφανίζεται η διαφήμισή μας. Για παράδειγμα αν έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με παπούτσια και θέλουμε να διαφημιστούμε στο Google θα πρέπει πρώτα να ψάξουμε ποιες φράσεις συνήθως πληκτρολογούν οι χρήστες και εν δυνάμει πελάτες μας, στο Google όταν ψάχνουν παπούτσια. Στην συνέχεια συνδέουμε τις φράσεις αυτές με το site μας και έτσι διαφημιζόμαστε στο διαδίκτυο πολύ αποτελεσματικά. Διαφημίζουμε δηλαδή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας ακριβώς σε αυτούς που τα ψάχνουν! Αυτό καθιστά τις διαφημίσεις στο Google ένα από τα σημαντικότερα και αποτελεσματικότερα εργαλεία προβολής-προώθησης.
  5. Στείλτε emails-newsletters στους πελάτες σας. Δημιουργώντας ένα ωραίο email (θέλει προσοχή στην επιλογή του τίτλου ώστε να κεντρίζει το ενδιαφέρον καθώς και στην επιλογή των φωτογραφιών) μπορείτε να ενημερώσετε για τα νέα ή τις προσφορές σας με μηδενικό κόστος!!

Βίκυ Πέππα

Πηγή: epixeiro.gr