Την πέμπτη του πολ ποζίσιον τη φετινή σεζόν πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον στις νυχτερινές κατατακτήριες δοκιμές στους δρόμους της Σιγκαπούρης.
Ο Βρετανός πιλότος φώναξε «παρών» στη διεκδίκηση του Παγκόσμιου τίτλου, έχοντας εκπληκτικό ρυθμό στις δοκιμές. Ευχάριστη έκπληξη ο Παστόρ Μαλδονάδο.
Με τους πιλότους να «φοράνε» την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli ξεκίνησε η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών.
Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε τον ταχύτερο χρόνο της περιόδου, ενώ στον αντίποδα βρέθηκαν οι Κίμι Ραϊκόνεν και Φελίπε Μάσα, ο οποίος για ένατη φορά αποκλείστηκε από τον τελικό.
Στο παρά πέντε πήρε την πρόκριση στον τελικό ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Μία του κλέφτη, δύο του κλέφτη, τρίτη και φαρμακερή. Ο λόγος γίνεται για το… σίριαλ μεταξύ του Μπρούνο Σένα και τον τοίχο μετά την στροφή “21”…
Ο Βραζιλιάνος πιλότος στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών έχασε το πίσω μέρος της Williams με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον τοίχο και να τερματίσει εκεί την προσπάθεια του.
Q1: Κομπαγιάσι εκτός…
Με τη μαλακή γόμα βγήκαν αρχικά οι περισσότεροι πιλότοι στους δρόμους της Σιγκαπούρης -εκτός από τα μονοθέσια της Marussia και της HRT- για την πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.
Οι Φερνάντο Αλόνσο, Λιούις Χάμιτλον, Κίμι Ραϊκόνεν, Ρομάν Γκροσεάν πέρασαν από την κορυφή με τον τελευταίο να παραμένει εκεί μέχρι το τέλος του Q1.
Προς το τέλος της πρώτης περιόδου οι ομάδες επέλεξαν να «ρίξουν» στην πίστα τους πιλότους τους με την πολύ μαλακή γόμα, στην προσπάθεια τους να κάνουν έναν χρόνο που θα τους έφερνε στο Q2.
Στις κατατακτήριες δοκιμές της Σιγκαπούρης ο Καμούι Κομπαγιάσι έμεινε εκτός από το Q1, για πρώτη φορά τη φετινή σεζόν.
«Δεν αισθανόμουν σίγουρος για το μονοθέσιο μου. Είχα υπερστροφή, δεν ξέραμε τον λόγο, δεν έχουμε ιδέα γιατί ήμασταν τόσο αργοί», δήλωσε ο Κομπαγιάσι.
Οι πιλότοι που δεν κατάφεραν να πάρουν την… πρόκριση για την επόμενη φάση των κατατακτήριων (Q2) ήταν οι εξής: Κομπαγιάσι (Sauber), Πετρόφ- Κοβαλάινεν (Caterham), Γκλοκ-Πικ (Marussia), Καρθικέγιαν-Ντε λα Ρόσα (HRT).
Αναλυτικά η κατάταξη των κατατακτήριων:
1. Χάμιλτον, McLaren
2. Μαλδονάδο, Williams
3. Φέτελ, Red Bull
4. Μπάτον, McLaren
5. Αλόνσο, Ferrari
6. Ντι Ρέστα, Force India
7. Γουέμπερ, Red Bull
8. Γκροσεάν, Lotus
9. Σουμάχερ, Mercedes
10. Ρόσμπεργκ, Mercedes
11. Χούλκενμπεργκ, Force India
12. Ραϊκόνεν, Lotus
13. Μάσα, Ferrari
14. Πέρες, Sauber
15. Ρικιάρντο, Toro Rosso
16. Βερνιέ, Toro Rosso
17. Σένα, Williams
18. Κομπαγιάσι, Sauber
19. Πετρόφ, Caterham
20. Κοβαλάινεν, Caterham
21. Γκλοκ, Marussia
22. Πικ, Marussia
23. Καρθικέγιαν, HRT
24. Ντε λα Ρόσα, HRΤ *
* Ποινή πέντε θέσεων, για αλλαγή στο κιβώτιο ταχυτήτων
Πηγή: sday.gr