O David Farrelly, υπεύθυνος της UEFA.com, μίλησε στο Mashable σχετικά με το Euro 2012, το τρέχον ποδοσφαιρικό γεγονός της χρονιάς που λαμβάνει χώρα στα γήπεδα της Πολωνίας και Ουκρανίας με τη συμμετοχή της Ελλάδας στην προημιτελική φάση να κρίνεται αύριο ενάντια στη Γερμανία.

Ο Farrelly σημειώνει ότι τα social media και η ολοένα και αυξανόμενη δημοτικότητά τους έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι δημοσιογράφοι καλύπτουν το Euro καθώς και την γενικότερη προσέγγιση στο θέμα. «Αν καθίσει κανείς στα editorial γραφεία μας και δει πως δουλεύουμε σε σχέση με τέσσερα χρόνια πριν δεν είναι πια πλέον να γράφεις ειδήσεις και να προσθέτεις φωτογραφίες με τον χρήστη να κάθεται και να τις διαβάζει», δηλώνει ο Farrelly. «Τώρα είναι ένας διαφορετικός τύπος διαδραστικότητας όπου χρησιμοποιούμε τη δύναμη του Internet για να αρχίσουμε την ιστορία στον ‘κοινωνικό ιστό’».

Το δημοσιογραφικό επιτελείο της UEFA χρησιμοποιεί το Facebook και το Twitter για τη δημοσίευση ιστοριών ανάλογα με τη διαφορά ώρας στις Ευρωπαϊκές χώρες ενώ επιτρέπει στους οπαδούς να υποβάλλουν ερωτήσεις για τους παίκτες και τους προπονητές μέσω της επίσημης σελίδας της UEFA στο Facebook. Από την αρχή του μήνα η σελίδα έχει δει πάνω από 350.000 likes!

Αν και το ποδόσφαιρο γενικότερα ως άθλημα δεν αγγίζει σε δημοτικότητα το NBA ή άλλα αμερικάνικα sports μπορούμε να πούμε ότι έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου αυξάνοντας την παρουσία του στα κοινωνικά δίκτυα τα τελευταία δύο χρόνια.

Πηγή: techgear.gr