Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Honda Civic 9ης γενιάς στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου με τιμές που ξεκινούν στην έκδοση Comfort από τις €16,800. Το νέο Civic έχει δοκιμαστεί περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο της Honda στους δρόμους της Ευρώπης.

Το ολοκαίνουργιο Civic είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που προχωράει αρκετά βήματα μπροστά από το προηγούμενο, αφού κάνει λίμιτ απ (θυμάστε τα λίμιτ απ;) σε ποιότητα, χώρους, ευπλασία και Τιμόνι! Στην παρουσίαση μας είπαν πως η εξέλιξη του αυτοκινήτου κινήθηκε σε 4 άξονες: σχεδίαση, ποιότητα εσωτερικού, οδηγική άνεση, μείωση εκπομπών CO2 και καύσιμης ύλης. Συντηρητικούς τους βρίσκουμε! Το νέο Civic έχει πρώτα από όλα Τιμόνι και μια εξαιρετική αίσθηση παραμονής στο εσωτερικό του, όταν την ίδια στιγμή έχει μια κορυφαία οδική συμπεριφορά.

Το νέο Civic είναι ένα κορυφαίο οικογενειακό αυτοκίνητο. Αναβαθμισμένη είναι και η άνεση, αλλά πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες εξακολουθεί η πίσω ανάρτηση να αντιδράει κάπως απότομα. Σε επίπεδο κινητήρων έχουμε δυο κινητήρες βενζίνης, τον γνωστό 1400άρη με 100 ίππους (που είναι λίγο πιο συγκρατημένος τώρα, λόγω των 40 περισσότερων κιλών) και απευθύνεται σε πιο συντηρητικούς οδηγούς, που δεν τοποθετούν πολύ ψηλά τις επιδόσεις στη λίστα τους, και τον επίση γνωστό 1800άρη  που τώρα αποδίδει 142 ίππους.

Διαθέσιμος θα είναι και ο βενζινοκινητήρας των 2,2 λίτρων, αλλά και ο ίδιας χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρας, αυτοί όμως δεν διεκδικούν εμπορικές δάφνες με τον τρόπο που η «πεφωτισμένη» -τρομάρα της- ηγεσία του τόπου αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο. Την διαφορά εδώ μπορεί να κάνει ο νέος 1600άρης ντίζελ, τον οποίο αναμένουμε με αγωνία.

Το Civic έχει εξαιρετικά στενές σχέσεις με τον ασφαλτοτάπητα, είναι εξαιρετικά σταθερό, γραμμικό, φιλικό και αποτελεσματικό και είναι σαφώς πιο οδηγήσιμο από τον πολύ καλό προκάτοχό του. Σε μερικές απαιτητικές στροφές που δοκιμάσαμε να το αποσταθεροποιήσουμε παρέμεινε ατάραχο, αλλά στην πλήρη δοκιμή του υποσχόμαστε νέα.

Εκεί, πάντως, που το νέο μοντέλο έκανε τομή είναι το τιμόνι. Το προηγούμενο είχε ένα πολύ καλό σε πληροφορίες τιμόνι, αλλά αυτό που συμβαίνει εδώ δεν το περιμέναμε. Το νέο Civic έχει ένα εξαιρετικό τιμόνι, που ίσως να συναγωνίζεται το Focus για το κορυφαίο τιμόνι της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Ακόμη και στο όριο της μέγιστης ταχύτητάς του υπό γωνία οι πληροφορίες είναι εξαιρετικές. Είναι βέβαια ελαφρύ, αλλά οι πληροφορίες για τους τροχούς που δίνει στον οδηγό είναι αυτές που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο που είναι πρωτίστως οδηγήσιμο.

Το νέο Civic θα προσφέρεται με τρεις εκδόσεις κινητήρων: ένα βενζινοκινητήρα 1.4 l, ένα βενζινοκινητήρα 1.8 l και μία μονάδα diesel 2.2 l. Όλοι συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ECO Assist, προηγμένη τεχνολογία ελέγχου ανεφοδιασμού και Idle Stop. Ο κινητήρας 1.8 lt.l μπορεί να συνδυάζεται με 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Κινητήρας
• 1.4 lt. i-VTEC βενζινοκινητήρας που εκπέμπει 129 g/km CO2 με 100 PS και ροπή 127 Nm ροπή στις 4800 rpm
• 1.8 lt. i-VTEC βενζινοκινητήρας που εκπέμπει 137g/km CO2 με 142 PS στις 6500 rpm και ροπή 174 Nm στις 4300 rpm
• 2.2 lt. i-DTEC diesel που εκπέμπει 110g/km CO2 με 150 PS και ροπή 350 Nm.

Πηγή: skai.gr