Ένας από τους κυριότερους στόχους των μηχανικών της Lexus όταν σχεδίαζαν το νέο GS ήταν να συνδυάσουν μία πιο σπορ οδική συμπεριφορά με το ίδιο υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης. Για να το πετύχουν, αύξησαν την ακαμψία του αμαξώματος, επανασχεδίασαν τις εμπρός και πίσω αναρτήσεις, βελτίωσαν τα φρένα και πρόσθεσαν αρκετές προηγμένες τεχνολογίες.

Η λειτουργία Drive Mode Select επιτρέπει τη μέγιστη αξιοποίηση αυτών των μηχανολογικών βελτιώσεων, αυξάνοντας είτε την περιβαλλοντική απόδοση ή τις σπορ δυνατότητες του GS, ανάλογα με τα ‘θέλω’ και τις οδηγικές συνθήκες.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ ECO, NORMAL και SPORT S mode και, σε μοντέλα εφοδιασμένα με Adaptive Variable Suspension, επιπλέον το SPORT S+ mode. Στάνταρ πρόγραμμα είναι το NORMAL.

Στο ECO Drive Mode, η απόδοση ισχύος του κινητήρα, το άνοιγμα του γκαζιού και ο κλιματισμός ελέγχονται αυτόματα για μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου. Πέραν του περιορισμού της κινητήριας ισχύος, ρυθμίζονται και οι λειτουργίες του συστήματος κλιματισμού, περιορίζοντας τις απώλειες εξαερισμού. Σε θερμοκρασίες 20ºC και πάνω, το αιρκοντίσιον επιλέγει αυτόματα το πρόγραμμα ανακυκλοφορίας αέρα και ο όγκος ροής αέρα χαμηλώνει όταν είναι στο ‘high’. Το ECO mode επιλέγεται με αριστερόστροφη περιστροφή του σχετικού μπουτόν. Μόλις επιλεγεί, τα όργανα και η ένδειξη ‘ECO mode’ γίνονται μπλε.

Στο SPORT S mode ο κινητήρας προσαρμόζεται για μεγαλύτερη απόκριση κατά την επιτάχυνση. Στη βενζινοκίνητη έκδοση αυτό είναι αποτέλεσμα νέας χαρτογράφησης αλλαγών σχέσεων. Στην υβριδική έκδοση, επιτυγχάνεται μέσω υψηλότερης ισχύος από το σύστημα κίνησης και απόκρισης του κινητήρα υπό μερικό ή πλήρες γκάζι αντίστοιχα. Το Sport mode επιλέγεται με δεξιόστροφη περιστροφή του μπουτόν. Με την επιλογή του Sport mode ενεργοποιείται ο κόκκινος φωτισμός των οργάνων.

Το SPORT S+ mode, που διατίθεται με όσα μοντέλα GS φέρουν Adaptive Variable Suspension (AVS), συνδυάζει την αυξημένη απόδοση ισχύος του SPORT S mode με συντονισμένο έλεγχο του Vehicle’s Dynamic Integrated Management (Step 5 VDIM) συμπεριλαμβανομένων των Adaptive Variable Suspension (AVS) και Electric Power Steering (EPS). Το Lexus Dynamic Handling (LDH) προσφέρεται με Variable Gear Ratio Steering (VGRS) και Dynamic Rear Steering (DRS).

Όλα αυτά βελτιώνουν την ευστάθεια και κατευθυντικότητα του GS ανταμείβοντας τον οδηγό με την απόλυτη σπορ συμπεριφορά. Η επιλογή του Sport S+ mode γίνεται με διπλή δεξιόστροφη περιστροφή κάτι που ενεργοποιεί τον κόκκινο φωτισμό των οργάνων.

Χάρη στη λειτουργία Lexus Drive Mode Select, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του GS σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις και προτιμήσεις.

Πηγή: skai.gr