Στα €76 εκατομμύρια ανήρθε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 2011, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas. Η έρευνα έγινε σε συνεργασία με 23 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι τα στοιχεία αφορούν ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζουν εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.

Η αγορά του display advertising κινήθηκε ανοδικά και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να κινούνται γύρω στα €20 εκατ.

Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών παραμένει πρώτος στη σχετική διαφημιστική απορρόφηση, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 25% της δαπάνης, ενώ σε όμοια επίπεδα κινείται και ο κλάδος των χρηματοοικονομικών προϊόντων. Τα καταναλωτικά αγαθά διατηρούν ένα σχετικά υψηλό, σε σχέση με την περσινή χρονιά, μερίδιο, απορροφώντας το 16% της δαπάνης του τελευταίου τριμήνου και περίπου το 18% της συνολικής ετήσιας δαπάνης.

 

 

Πηγή : www.neo2.gr