Ferrari F2012. (Photo: Ferrari)

«Θα είναι ασχημούλα αλλά θα έχει τσαγανό» είχε πει ο Luca Cordero di Montezemolo, και αυτό φαίνεται με την πρώτη ματιά. Η F2012 παρουσιάστηκε σήμερα μόνο από το ιντέρνετ μια και η Σκουντερία αποφάσισε να ακυρώσει την παραδοσιακή παρουσίαση σε εκατοντάδες προσκεκλημένους λόγω κακών καιρικών συνθηκών.

Θα είναι αγώνας για τη νίκη
Στεγνός και αποφασιστικός, όπως πάντα ο Fernando Alonso μπήκε κατευθείαν στο θέμα: στόχος είναι να βρούμε και πάλι τον ανταγωνιστικό μας χαρακτήρα που χάθηκε πέρσι στο κυνήγι της RedBull «με περισσότερους βαθμούς και περισσότερες νίκες»

Ο Montezemolo δείχνει αισιόδοξος

«Κάναμε λίγες αλλαγές στην ομάδα αλλά ήταν οι αλλαγές που θα μας βοηθήσουν να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητά μας και να ποντάρουμε σε ικανούς ανθρώπους και στις λεπτομέρειες – είπε ο πρόεδρος της Ferrari, Luca Cordero di Montezemolo, εύχομαι όλη αυτή η δουλειά να ανταμειφθεί γιατί το αξίζουμε όλοι μας. Θέλουμε να υπερισχύσει το κόκκινο. Κοιτάμε μπροστά με προσδοκίες και αισιοδοξία»

Η τεχνική

«Πίσω από την F2012 κρύβονται «δύσκολες επιλογές» που όμως αντικατοπτρίζουν τον δικό μας τρόπο να κοιτάμε μπροστά» εξηγεί ο αγωνιστικός διευθυντής Stefano Domenicali και συνεχίζει, «από τεχνικής άποψης, οι αλλαγές είναι πολλές και ελπίζουμε να μάς φέρουν τις επιδόσεις που θέλουμε. Έχουμε μόνο 12 μέρες για δοκιμές ώστε να δούμε τα χαρακτηριστικά, την αξιοπιστία αλλά και για να δοκιμάσουμε νέα ελαστικά».
Το «663»

Ολόκληρο το έργο με την κωδική ονομασία 663 είναι η ερμηνεία που έδωσε η Σκουντερία στους κανονισμούς που ισχύουν φέτος. Οι σημαντικότερες αλλαγές σε σχέση με το 2011 αφορούν το ύψος του εμπρός μέρους του αμαξώματος, τη θέση των εξατμίσεων και τον ηλεκτρονικό χειρισμό του κινητήρα. Ουσιαστικά, κάθε τμήμα του μονοθέσιου αναθεωρήθηκε σε βάθος ξεκινώντας από το σχεδιάγραμμα των αναρτήσεων: τόσο στις εμπρός όσο και στις πίσω αναρτήσεις επιλέχθηκε η λύση με ράβδους κατεύθυνσης που θα δώσει αεροδυναμικό πλεονέκτημα και θα χαμηλώσει το κέντρο βάρους.

Το εμπρός φτερό προκύπτει από την F150 στο τέλος της αγωνιστικής της καριέρας, το οποίο εξελίχθηκε περαιτέρω: έχουν προγραμματιστεί νέες βελτιώσεις για τους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος. Η μούρη έχει ένα σημείο που της δίνει μια όχι και τόσο καλαίσθητη όψη αλλά καθώς λόγω των κανονισμών έπρεπε να χαμηλώσει το μπροστά μέρος, με αυτή την παρέμβαση έγινε δυνατή η μέγιστη ανύψωση του κάτω μέρους του αμαξώματος για λόγους αεροδυναμικής.

[caption id=”attachment_17637″ align=”alignleft” width=”300″ caption=”Ferrari F2012. (Photo: Ferrari)

”Ferrari

Τα πλαϊνά σχεδιάστηκαν από την αρχή με σημαντικές αναπροσαρμογές και αναδιάταξη του ψυγείου καθώς και επανεξέταση όλων των αεροδυναμικών σημείων. Το πίσω μέρος του μονοθέσιου είναι πιο στενό και στενεύει ακόμη περισσότερο προς τα κάτω κάτι που έγινε δυνατό προσθέτοντας ένα νέο κιβώτιο καθώς και μετατοπίζοντας ορισμένα μηχανικά μέρη.
Ο λόγος πλέον στους πιλότους…

Εκτός από το ίδιο το μονοθέσιο, η Ferrari ποντάρει και στους πιλότους της «ο Felipe έχει πλέον συμπληρώσει τις 10 σεζόν στην Φόρμουλα και όλες με τη Ferrari – αναφέρει ο Domenicali – είναι μεγάλο ταλέντο και είμαι σίγουρος ότι φέτος, μετά από τη δύσκολη περσινή σεζόν, θα δείξει την αξία του, τόσο στον εαυτό του αλλά και στην ομάδα. O Fernando είχε μια εξαιρετική σεζόν αλλά στην πιο δύσκολη στιγμή μας πόνταρε πάνω μας και επέκτεινε το συμβόλαιό του, για μας αυτό είναι δείγμα της ευθύνης που αισθανόμαστε όλοι μας σε όλα τα επίπεδα».
Ραντεβού στο Jerez
Οι πρώτες δοκιμές στην Πορτογαλία στις 7 Φεβρουαρίου.

Πρόγραμμα δοκιμών της Ferrari

Jerez (Φεβρουάριος)

7 Felipe Massa

8 Felipe Massa

9 Fernando Alonso

10 Fernando Alonso

Barcelona (Φεβρουάριος)

21 Fernando Alonso

22 Fernando Alonso

23 Felipe Massa

24 Felipe Massa

Barcelona (Μάρτιος)

1 Felipe Massa

2 Felipe Massa

3 Fernando Alonso

4 Fernando Alonso

Της Μαρίας Σγούρου με πληροφορίες από το  rainews24.it για το Κάθε Μέρα