Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του ΟΛΠ, για το έτος 2011, η κίνηση των κοντέινερ χωρητικότητας 20 TEU (ποδών) στον προβλήτα ένα, ανήλθε σε 500.133 εμπορευματοκιβώτια, έναντι 194.083, το 2010. Επίσης, η διακίνηση «τράνζιτ» εμπορευματοκιβωτίων στο προβλήτα ένα ανήλθε, από πλευράς χωρητικότητας, για το ίδιο διάστημα, από 135.418 σε 254.336 TEU’s. Σε επίπεδο πωλήσεων εμπορευματοκιβωτίων η αύξηση ήταν 64,0% στο γενικό, και 97,3% στο transit.

Να σημειωθεί ότι ο σταθμός στον προβλήτα ένα λειτούργησε μόνο για το διάστημα Ιουνίου-Δεκεμβρίου του 2010, λόγω παραχώρησης από τον ΟΛΠ του προβλήτα δύο στην ΣΕΠ (θυγατρική της Cosco), ενώ ο χρόνος αναμονής για τα 265 πλοία που προσέγγισαν τον προβλήτα ένα κατά το β’ εξάμηνο του 2011 μειώθηκε στη μία ώρα και επτά λεπτά (1:07΄) έναντι τριών ωρών το 2010.

Για τη ΣΕΠ ΑΕ, η διακίνηση κοντέινερ το 2011 ανήλθε από πλευράς χωρητικότητας σε TEU’s 1.680.133 έναντι 684.000 το 2010.

Η παραγωγικότητα στο ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ ΑΕ κατά το 2011, αυξήθηκε κατά 34,6 % σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010 (από 104,1 σε 140,4 κινήσεις).

Και στους δύο προβλήτες, τους οποίους πλέον διαχειρίζεται ο ΟΛΠ ΑΕ και η ΣΕΠ ΑΕ, οι κινήσεις των κοντέινερ σε TEU’s το 2011 ανήλθαν συνολικά σε 1.680.133 έναντι 878.083 το 2010.

«Τα μεγέθη αυτά, σταθερά επαναφέρουν τα terminal των εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά σε διεθνή επίπεδα για τη Μεσόγειο και την Ευρώπη», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ ΑΕ Γιώργος Ανωμερίτης.

Πηγή: skai.gr/katimerini.gr