Η Google πριν λίγες ώρες ανακοίνωσε το άνοιγμα της σε επιχειρήσεις, οργανισμούς μέρη και άλλου είδους φορείς επιτρέποντας τους για πρώτη φορά να δημιουργήσουν Google+ σελίδα στο κοινωνικό δίκτυο της. Έως τώρα δεν επιτρεπόταν να δημιουργηθούν λογαριασμοί που δεν αφορούσαν σε φυσικά πρόσωπα.

Ακόμα και όσες επιχειρήσεις κατάφεραν να δημιουργήσουν Google+ προφίλ, η Google αργά ή γρήγορα τους το απενεργοποιούσε ενώ παράλληλα υποσχόταν να μεριμνήσει ώστε να αποκτήσουν το δικό τους εταιρικό προφίλ.

Από σήμερα εταιρίες, επιχειρήσεις, οργανισμοί, προίόντα κ.α. θα μπορούν να αποκτούν τη δική τους Google+ σελίδα, ενώ σταδιακά η δυνατότητα αυτή θα είναι διαθέσιμη μέσω φόρμας δημιουργίας σελίδας για όλους τους χρήστες του Google+.

Σε όσους δεν είναι ακόμα διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα εμφανίζεται το εξής μήνυμα: «Οι σελίδες Google+ δεν είναι έτοιμες για όλους. Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον που δείχνετε για τις σελίδες Google+, αλλά δεν είναι ακόμα διαθέσιμες για όλους. Επισκεφθείτε μας ξανά σύντομα. »

Μόλις σας ενεργοποιηθεί η δυνατότητα δημιουργίας Google+ σελίδας θα έχετε να διαλέξετε 1 από τις εξής 5 κατηγορίες:

  • Τοπική επιχείρηση ή μέλος
  • Προϊόν ή επωνυμία
  • Εταιρία, ίδρυμα ή οργανισμός
  • Τέχνες, ψυχαγωγία ή αθλητικά
  • Άλλο

Εάν δημιουργήσετε Google+ σελίδα για την τοπική σας επιχείρηση θα εχετε μια πληθώρα επιλογών για εισαγωγή πληροφοριών της επιχείρησης όπως τηλεφωνικός αριθμός , Google χάρτης και box στο οποίο θα δείχνει φωτογραφικά ποιοί σας έχουν δώσει +1.

Συγκεκριμένα στο Help page της η Google αναφέρει:

Οι τοπικές σελίδες Google+ διαφέρουν από τις άλλες κατηγορίες σελίδων, επειδή αποτελούν λειτουργίες οι οποίες επιτρέπουν στους πελάτες να συνδέονται εύκολα με την φυσική τοποθεσία της συγκεκριμένης επιχείρησης. Για παράδειγμα, οι τοπικές σελίδες περιλαμβάνουν έναν χάρτη με την τοποθεσία της επιχείρησης στον οποίο υποδεικνύουν τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και το ωράριο λειτουργίας. Οι τοπικές σελίδες μοιράζονται, επίσης, τις λειτουργίες άλλων σελίδων Google+. Μπορείτε να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε κύκλους, να δημιουργείτε hangout και να συμμετέχετε σε αυτά, καθώς και να μοιράζεστε περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις και φωτογραφίες.

Πληκτρολογήστε τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησής σας και άντε κλικ στο στοιχείο Εντοπισμός. Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου που αντιστοιχεί σε εταιρική γραμμή και ότι προσωπικός αριθμός ή αριθμός κινητού τηλεφώνου. Αν η επιχείρησή σας εμφανιστεί στη λίστα, κάντε κλικ στο όνομά της. Θα μπορέσετε να επεξεργαστείτε τη διεύθυνση αργότερα, σε περίπτωση που είναι λανθασμένη. Εάν το όνομα της επιχείρησης δεν εμφανίζεται, κάντε κλικ στο στοιχείο Προσθήκη της επιχείρησής σας στο Google ή Αναζήτηση άλλου αριθμού για να προσπαθήσετε ξανά.

Εισαγάγετε ή επεξεργαστείτε βασικές πληροφορίες που αφορούν την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος, του αριθμού τηλεφώνου και της διεύθυνσης της επιχείρησης. Αν η Google διαθέτει ήδη πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, θα σας ζητηθεί να τις επιβεβαιώσετε. Μπορείτε, επίσης, να επεξεργαστείτε λανθασμένες πληροφορίες.

Προσθέστε κατηγορίες στην τοπική σελίδα σας για να βοηθήσετε τους χρήστες να κατανοήσουν καλύτερα το αντικείμενο της επιχείρησής σας. Στο πλαίσιο Κατηγορία, επιλέξτε την κύρια κατηγορία η οποία περιγράφει καλύτερα την επιχείρησή σας.

Επιλέξτε έναν ηλικιακό περιορισμό κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Κάντε κλικ στο στοιχείο Δημιουργία και είστε έτοιμοι! Τώρα μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα σας και να προσθέσετε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας, όπως ώρες λειτουργίας, τον ιστότοπό σας και περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας.

Σε πρώτο στάδιο μετά τη δημιουργία της Google+ σελίδας, μόνο ο δημιουργός της θα μπορεί να είναι ο διαχειριστής, ενώ δε θα μπορεί να τη μεταφέρει σε κάποιον άλλον. Η Google αναφέρει πως η δυνατότητα ύπαρξης πολλαπλών διαχειριστών θα είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα. Σε αντίθεση με τις σελίδες Facebook δε θα υπάρχει ονομαστικό URL ιστοσελίδας, πχ: ” http://plus.google.com/freestuff.gr ” αλλά θα δίνεται αριθμητικό URL ακριβώς όπως γίνεται έως τώρα στα Google+ προσωπικά προφίλ. Σε περίπτωση που μετανοιώσετε για το όνομα της σελίδας σας, θα υπάρχει η δυνατότητα να το αλλάξετε ανά πάσα στιγμή.

Όπως και στις σελίδες Facebook που αφορούν επιχειρήσεις,οργανισμούς,μέρη κ.α., θα υπάρχει δυνατότητα διαμοιρασμού φωτογραφιών, videos, συνδέσμων και σημείων στα οποία βρίσκεστε.

Ένα ίσως πιο δίκαιο κομμάτι που αξίζει να αναφερθεί, είναι πως ναι μεν το κοινό σας μπορεί να σας προσθέσει στους κύκλους του αλλά δεν ολοκληρώνεται η προσθήκη εάν δεν κάνετε και εσείς το ίδιο. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα στηρίζει την ανταποδικότητα μεταξύ εταιρειών και κοινού αντιθέτως με άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter.

Μια άλλη δυνατότητα είναι η δημιουργία πολλαπλών σελίδων Google+ της ίδιας εταιρείας. Πχ έχετε βιοτεχνία ένδυσης, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετική σελίδα για κάθε προϊόν αποκλειστικά, όπως ανδρικά ρούχα, καπέλα, μαγιό κτλπ.

Δε χρειάζεται διαδικασία ταυτοποίησης για τη δημιουργία σελίδας κάτι που φυσικά σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει Google+ σελίδα χωρίς να εκπορσωπεί την εταιρεία στην οποία αναφέρετα. Προς το παρόν μόνο σε μεγάλους οργανισμούς όπως η Pepsi, Toyota κ.α. δίνεται η δυνατότητα ταυτοποίησης.

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, θα υπάρχει +1 Box στο οποίο (όπως και στο Facebook), θα φαίνονται οι φωτογραφίες και τα ονόματα αυτών που σας έχουν δώσει +1

Τέλος, στη μπάρα αναζήτησης της Google προστείθεται μια νέα παράμετρος. Εάν θέλετε απευθείας να βρείτε την Google σελίδα μια εταιρείας, δεν έχετε παρά να προσθέσετε το + μπροστά από το όνομα της.

Πηγή: freestuff.gr