Το νέο DS4, το δεύτερο μέλος της ανατρεπτικής σειράς DS, ξεκινά την πορεία του στην Ελληνική αγορά. Τολμηρή αρχιτεκτονική, ξεχωριστό στυλ, δυναμική οδική συμπεριφορά και ποιότητα κορυφαίου επιπέδου χαρακτηρίζουν το νέο μοντέλο που εφοδιάζεται με σύγχρονούς και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Citroën διατίθεται ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 THP200, απόδοσης 200 ίππων που θέτει νέα μέτρα σύγκρισης όχι μόνο στην απόδοση, αλλά και στην οικονομία. Νέα μέτρα σύγκρισης θέτει και το μικρουβριδικό σύστημα e-HDi, γνωστό και από άλλα μοντέλα της εταιρείας, που μέσω μιας σειράς τεχνολογιών προσφέρει υψηλά επίπεδα ισχύος, οικονομίας, αλλά και χρηστικότητας.

Το CITROËN DS4 έχει ήδη ψηφιστεί ως το ομορφότερο αυτοκίνητο της χρονιάς, σύμφωνα με ένα διαδικτυακό διαγωνισμό στον οποίο συμμετείχαν 60.000 φίλοι του αυτοκινήτου από 62 χώρες. Παράλληλα μια επιτροπή από προσωπικότητες του design, των τεχνών, του αθλητισμού και των Μ.Μ.Ε. έδωσαν μια αντίστοιχη διάκριση για το εσωτερικό του DS4.

Συμπαγές και δυναμικό (4,27μ. μήκος, 1,81μ. Πλάτος και 1,53μ. ύψος) το DS4 είναι εξαιρετικά πρακτικό χάρη στη διαμόρφωση των 2+2 θυρών και του ευρύχωρου χώρου αποσκευών (385 λίτρα ή 359 λίτρα με ρεζέρβα). Οι φαρδύς ώμοι και τα τονισμένα φτερά σε συνδυασμό με την ελαφρώς υπερυψωμένη αρχιτεκτονική του αμαξώματος προσδίδουν αθλητικό χαρακτήρα, αλλά και κύρος στο DS4.

Η καμπίνα αγκαλιάζει τον οδηγό, με τα όργανα να βρίσκονται στο άμεσο οπτικό του πεδίο, ενώ η έντονη γλυπτική του ταμπλό και τα υψηλής ποιότητας υλικά δημιουργούν ένα περιβάλλον κορυφαίας κλάσης. Κύριο στοιχείο αποτελεί το πανοραμικό παρμπρίζ (45ο ορατότητας στον κατακόρυφο άξονα) το οποίο, σε συνδυασμό με την ελαφρώς υπερυψωμένη αρχιτεκτονική του DS4, προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα στον οδηγό και αίσθημα ευρυχωρίας και ασφάλειας στους επιβάτες

Ο απόλυτος έλεγχος και η εξαιρετική σταθερότητα κάτω από όλες τις συνθήκες προσφέρουν ένα υψηλό αίσθημα ασφάλειας στους επιβάτες και μια πραγματικά απολαυστική εμπειρία οδήγησης. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης. Ανάλογα με την έκδοση, το DS4 εξοπλίζεται με μεγάλης διαμέτρου αεριζόμενους δίσκους (μέχρι 340χλστ.), ενώ σε κάθε περίπτωση στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται το ABS με EBD (ηλεκτρονικός κατανεμητής πέδησης) και EBA (Brake Assist), καθώς και το σύστημα ESP με intelligent traction control.

To CITROËN DS4 λανσάρεται με 5 αποδοτικούς κινητήρες, τρεις βενζίνης και δύο πετρελαίου, στο σύνολο τους προδιαγραφών Euro 5. Οι δύο πετρελαιοκινητήρες (1.6 HDi 110 & 2.0 HDi 160) εφοδιάζονται με φίλτρο μικροσωματιδίων, ενώ ο 1.6 HDi είναι διαθέσιμος και σε έκδοση e-HDi. Τρείς είναι οι διαθέσιμοι βενζινοκινητήρες –προϊόν συνεργασίας με την BMW- χωρητικότητας 1.6 λίτρων. Η ατμοσφαιρική έκδοση (VTi 120) αποδίδει 120 ίππους(απο 19.790), ενώ οι δύο υπερτροφοδοτούμενες (THP 155 & THP 200) 156(απο 25.780) και 200 ίππους(απο 27.990 έκδοση sport) αντίστοιχα. Ο νέος THP 200 πέρα από τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά ισχύς και ροπής (275Nm από τις 1.700σ.α.λ.) εκπέμπει μόλις 149γρμ./χλμ. CO2.

Το κορυφαίο μηχανικό σύνολο τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της CITROËN, διαθέτει ειδική απόδοση 125 ίππων/λίτρο ενώ η μέγιστη ροπή των 275Nm παραμένει σταθερή από τις 1.700 έως τις 4.500 σ.α.λ. Ο THP200 συνδυάζει τεχνολογίες αιχμής που είναι γνωστές από τον ατμοσφαιρικό VTi120 και τον υπετροφοδοτούμενο THP155, καθώς και μερικά μοναδικά για την περίσταση χαρακτηριστικά.