Λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, Κάποιες αλυσίδες supermarket προέβησαν στο εξής έξυπνο καταναλωτικό κόλπο…

Μίκρυναν τις διαστάσεις του περιβόητου καλαθιού της νοικοκυράς. Αυτό εκ πρώτης όψεως μπορεί να θεωρηθεί ότι έγινε για πρακτικούς λόγους, όμως όλοι γνωρίζουμε ότι από πίσω υπάρχει ένα κόλπο marketing το οποίο λέει ότι το καλάθι με το μέγεθος που είχε δεν πρόκειται να γέμιζε όσα ψώνια κι αν έκανε ένας μέσος καταναλωτής. Αυτό ίσως επιδρούσε άσχημα στην ψυχολογία, οπότε προσφέροντάς του καταναλωτή ένα μικρότερο καλάθι, μπορεί ευκολότερα να το γεμίσει ή αν θέλετε δεν του φαίνεται τόσο άδειο όσο του φαινόταν το προηγούμενο που είχε μεγαλύτερες διαστάσεις.

Αλήθεια εσείς το προσέξατε;