Λάβαμε την παρακάτω καταγγελία αναγνώστη για τον ΟΤΕ την οποία και δημοσιεύουμε αυτούσια:
Αγαπητό verianews, θα ήθελα να σου καταθέσω την εμπειρία μου από την ταλαιπωρία που τόσες μέρες έχω, μετά από την αγορά ενός κινητού…

Αγόρασα, λοιπόν, ένα κινητό sony ericsson x10 mini, από το κατάστημα του ΟΤΕ στη Βέροια (οδός Μητροπόλεως), πριν 3 ημέρες. Από την πρώτη στιγμή, μου παρουσίασε πρόβλημα η συσκευή, καθώς δεν αναγνώριζε την κάρτα sim. Την επόμενη ημέρα το πήγα στο κατάστημα του ΟΤΕ και με παρέμπεμψαν σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα για service κινητών.
Από εκεί, μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα και ότι χρειάζεται αντικατάσταση. Πήγα λοιπόν σήμερα και πάλι στον ΟΤΕ, για να μου αντικαταστήσουν το κινητό. Αλλά, έκανα το “σφάλμα” και ανοίγοντας την συσκευασία, σκίστηκε λίγο το χαρτί της! 
Αυτό ήταν ο λόγος που δεν μπόρεσε (όπως ισχυρίστηκε ο διευθυντής του καταστήματος κ. Αξιώτης) να μου αλλάξουν την ελαττωματική συσκευή!!! Και έτσι, θα πρέπει να περιμένω άλλες 10 μέρες, μπας και μου το αντικαταστήσει η εταιρία…
Προσοχή στον ΟΤΕ, αν πάτε, που δεν σας το συνιστώ, προσέξτε μην τυχόν και σκίσετε κανένα χαρτί, γιατί αλλιώς θα έχετε την ίδια τύχη με εμένα! Ευχαριστώ προκαταβολικά για την φιλοξενία
Inveria.gr – Βέροια, Νάουσα, Αλεξάνδρεια, Ημαθία: Νέα, ειδήσεις, σχόλια, σατιρισμός, ανάδειξη θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία της Βέροιας και της Ημαθίας γενικότερα