Την τενχολογία λέγεται πως εξελίσσει η Intel με ένα νέο set-top κουτί που θα μπορεί να χρησιμοποιήσει αναγνώριση προσώπου για στοχευμένες διαφημίσεις – targeted advertising.

Το ‘κουτί’ αυτό δεν θα αναγνωρίζει άτομα αλλά θα μπορεί να αντιληφθεί ηλικία και φύλο και έτσι οι διαφημιστές θα μπορούν να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους σε μια τεχνολογία που θα έχει ενδιαφέρον και στα τηλεοπτικά κανάλια. Μόνο στις ΗΠΑ η Nielsen συλλέγει πληροφορίες με ένα σύστημα που έχει δείγμα – κάτι σαν τη δική μας AGB, από 50,000 σπίτια.

Οι κάμερες ‘δωματίου’ της Intel θα κάνουν την αναγνώριση ενώ θα μπορούν να στείλουν και ασφαλή DRM ή περιεχόμενο streaming. Οι πηγές του Reuters’ λένε πως η εταιρία θα προσπαθήσει να ρίξει το προϊόν φέτος στην αγορά και μετά το Google TV μένει να δούμε τι άλλο θα δοκιμαστεί στη δύσκολη home αγορά.

Πηγή: gadgetfreak.gr