Στην υπηρεσία Trade ‘n’ Save την οποία άρχισε να εφαρμόζει πρόσφατα το Public αναφέρεται ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Χρήστος Καλογεράκης προς «Το Βήμα».

Οπως επισημαίνει ο ίδιος, η υπηρεσία αυτή δημιουργεί οφέλη για τον καταναλωτή, καθώς καθιστά χαμηλότερες και συνεπώς πιό ελκυστικές τις τιμές σε ορισμένα είδη , όπως τα smartphones. Παράλληλα, προσφέρει ένα τρόπο να αξιοποιήσει ο καταναλωτής το παλαιό, άχρηστο κινητό του, καθώς, επιστέφοντάς το, κερδίζει χρήματα για νέες αγορές.

-Ποιά είναι η εκτίμησή σας για την επιτυχία της νέας υπηρεσίας trade ‘n’ save μέσα στο διάστημα που μεσολάβησε από την επίσημη έναρξή της ;

-«Το πρόγραμμα Trade ‘n’ Save δημιουργεί οφέλη για τον καταναλωτή. Συγκεκριμένα του δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψει οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο που μπορεί αυτή τη στιγμή να έχει στην κατοχή του και έχει παλαιότητα μέχρι 2 ετών, να το φέρει στα Public, να το αξιολογήσουμε και να του παρέχουμε τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων μέσω ενός κουπονιού που μπορεί να αξιοποιήσει με την αγορά οποιουδήποτε εκ των 500.000 διαφορετικών προϊόντων που διαθέτουμε».

»Με δεδομένο ότι το 50% των κατόχων κινητού αλλάζει συσκευή κάθε 2 χρόνια, σίγουρα υπάρχουν πολλοί από εμάς που έχουν κινητά σε αχρηστία, τα οποία φέρνοντάς τα στο Public μπορούν να κερδίσουν χρήματα για νέες αγορές. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα μας χαίρει μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό».

-Πιστεύετε ότι η υπηρεσία αυτή θα βοηθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου των «έξυπνων κινητών» στη χώρα μας ;

-«Πιστεύω ότι μέσω της διαδικασίας ανταλλαγής ενισχύονται γενικά οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας λόγω του οφέλους που προκύπτει. Σαφέστατα και τα έξυπνα κινητά, τα λεγόμενα smartphones, που είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά, με το Trade ‘N’ Save γίνονται πλέον πιο ελκυστικά προς τον καταναλωτή αφού μπορεί να τα αποκτήσει σε πολύ χαμηλότερη αξία».

-Υπάρχει κάποια αίσθηση ή εκτίμηση σχετικά με την αποδοχή της υπηρεσίας από το ευρύ κοινό και μάλιστα σε περίοδο κρίσης ;

-«Πιστεύω ότι η κρίση λειτουργεί θετικά σε ότι αφορά στην αποδοχή του προγράμματος καθώς δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να αξιοποιήσει μία ενδεχομένως ξεχασμένη συσκευή σε ένα συρτάρι, να την φέρει σε εμάς και να αγοράσει είτε νέο κινητό τηλέφωνο, είτε οποιοδήποτε άλλο προϊόν από τα 500.000 που έχει το Public».

-Από εμπορικής πλευράς, ποια είναι η εκτίμησή σας σχετικά με την επίδραση που θα έχει στον τζίρο η νέα αυτή πρωτοποριακή υπηρεσία ;

-«Είναι σαφές ότι θα βοηθήσει ιδιαίτερα την κατηγορία της τεχνολογίας αλλά και ευρύτερα όλες τις κατηγορίες του Public. Σαφέστατα ειδικά πλέον τα τεχνολογικά προϊόντα που ενδιαφέρουν πάρα πολύ κόσμο γίνονται πλέον πιο ελκυστικά προς τον καταναλωτή αφού μπορεί να τα αποκτήσει σε πολύ χαμηλότερη αξία, και αυτό με τη σειρά του βοηθάει κι εμάς».

Πηγή: troktiko.eu